HEI VAAN TAAS KAIKKI OLEMATTOMAT LUKIJANI :) Ajattelin nyt ruveta kirjottamaan tänne aina noin viikon välein ja kertoa ''teille'' kuulumisiani :)

Mutta joo täl viikol oli hissan ja ranskan kokeet ja molemmat meni ihan ok.. :)) Mun koetulokset tänä keväänä on ollu tosi monipuolisii; oon saanu kaikist kokeist 9½ :D

Maaaaaaanantaina olin koulussa ja luin hissaa :))
Tiiiiiiistaina olin taas koulussa matikankoe ja hissankoe ja iltapäiväl oli soittotunti ja teoria ja illal sit luin ranskaa :)
Keskiviikkon oli ranskankoe jaa iltapäiväl olin Tiinan kaa ja käytii kävelyl :))
Torstaaaaaaina soittotunti ja kuvis, illal olin paulan kaa kävelyl :)) AINII ja hei koulussa nou hätä! kisa, meni kyllä hyvin :DD niihin kysymyksii pysty vastaa iha maalaisjärjel tai sit vaa heittää jotai
Perjantaina! oli ryhmis ja illal olin jpn kaa ja katottii avatar :))

Sit eilen olin tanssis ja sen jälkee tiinan kaa, käytii kävelyl ja menin sit soljalle vähäks aikaa :))
Nyt pitäis kirjottaa äikän aine ja lukee fysiikkaa ja kattoo ruotsin sanat läpi ja PITÄIS lukee enkkuu mut minä viisaana tyttönä jätin kirjat kaappiin :DD