Eilen alko koulu ja mua masentaa .. Kesäloma meni ihan liian nopeesti enkä ehtiny tehä mtn ja meijjän luokanvalvoja on ihan tyhmä ja haluun et tiina tulee meijjän luokanvalvojaks ja juha häipyy ja yyyngghghghhh...

Ainoot kivat asiat koulus on kaverit ja se et seiskoi voi kattoo ja olla niille sille hähhää oonvanhempi ku te :DD

Meil oli tänää koulus ryhmäytymis hommeli ja se oli tylsää .. Kaikki kasit laitettiin rinkiin luokittain ja sit oli jako kymmenee ja sit me mentii tekee niis ryhmis tylsii tehtävii .____.

 

Olin eilen ostamas farkkui onlyst ja sitte aattelin et nooo... maksan nyt kortil ku mul on käteisen vaa 25€ ja kolikoit ja nää maksaa 50 ... No sitte tungin sen kortin sinne koneeseen ja rupesin näppäilee siihen sitä koodii .. No sitte ku se tulostaa sitä kuittii sielt nii tietenki siin lukee 'hylätty'. No sitte kokeilin uudestaan eri koodil 'väärä koodi' No kokeilin sit uudestaan edellist koodii ja laskus lukee 'hylätty'. No sitte me (minä, mun kaks kaverii ja myyjä :D) ruvettiin miettii et mitäs jos tos onki joku raja et noi maksaa liikaa et sil kortil ei voi maksaa noi paljoo tai jtn .. No annoin sille myyjälle ne 25€ ja kokeili uudestaa ... 'hylätty'. No sitte mä kaivoin ne kolikotki ja lopuks jäi 15,60.. 'hylätty'  Loppujen lopuks mun kaveri pääty maksamaan siitä ne 15€ (kiitooooos) kortiltaan ja maksan sille takasi :DD

En tiiä mikä siin mun kortis oli se vaan ei toiminu :O Kysyin äidilt et onks siin jotain hommaa et sil ei voi maksaa kaupas tai jtn rajaa mut ei se ainakaa muistanu ,___,