Eli siis en ollu tänää koulussa ku olin eilen kipee, tänään oli vaan jotain 37.2 ja nenä tukossa..

Mul oli kampaaja puol 3 hesas, joten mun piti lähtee sinne 10 vaille 2 junalla.. No se meni ihan hyvin, paitsi et konduktööri luuli mua aikuiseks (..?). Hesan asemalla äiti oli vastassa ja menin sitte sen kaa sinne kampaajalle, se makso kampaajan etukäteen jä häipy johonki sen työpaikan regattajuttuun.. Mun piti siis vaan lyhentää otsis ja siistii. Se kampaaja kysy jossain viahees et kuinka pitkäks se leikkaa otsiksen ja sanoin et johonki kulmakarvoihin asti suunnilleen.. Sitte se siinä ilosesti leikkeli mun tukkaa ja jossain vaiheessa kysy et onks tää otsiksen pituus hyvä ja mä sit katoin laseilla ja se näytti ihan hyvältä, se oli just sillai vähän kulmakarvojen päällä sopivasti (: Mutta sitte se kampaaja jossain vaiheessa ilmeisesti lyhensi sitä, koska lopuks ku katoin et tuliko nyt hyvä, nii toi otsis oliki leikattu tollain et se on jonku sentin tos kulmakarvojen yläpuolel ja mä näytän ihan kauheelt ja meil on perjantain koulukuvaus..

No lähin sitte siitä asemalle ja olin siel joskus 20 vaille 4.. Ihmettelin vaa ku siel oli niin kamalasti porukkaa ja kaikki vaan seiso siinä ja ihmetteli.. Aikani ihmeteltyäni menin johonki Z junaan, jonka piti lähtee kymmentä vaille.. Istuskelin siellä jotain 15 ja luin kirjaa kunnes sitte joku sano ettei tää juna meekkään Lahteen, vaan raiteelta 10 lähtevä juna on menossa sinne. Ku olin menossa sinne raiteelle 10 huomasin et se juna jossa istuin äsken ei oiskaan pysähtyny keravalla (?). No menin sitte sinne raiteen 10 junaan ja istuskelin siinä, kunnes huomasin et se vaunu jossa olin ei ookkaa lipunmyyntivaunu, joten nousin sitte siitä junasta ja lähin käveleen sinne lipunmyyntivaunulle ja kun pääsin sinne junan ovet ei enää auennukkaa.. Täs vaihees kello oli jotain ehk 15 yli 4, eli jos oisin päässy johonki junaan suoraan ku tulin asemalle olisin jo kotona. Lähin sitte ostamaan jotain juomista ku mul oli kauhee jano.. Siinä samalla huomasin että raiteelta 4 lähtee N juna 16.31. Ostin sitte limun ja lähin sinne 4 raiteelle .. Siin oli ihan kauheesti porukkaa jotka ootti siin et pääsis junaan ja mäki sitte siinä aikani oottelin (kello oli jo yli puol 5 eikä junaan vieläkään päässy, joten päätin lähtee ettimään toista junaa.. No sitte huomasin et raiteelta 11 lähtee juna Riihimäelle 16.33.. Lähin sitte puoljuoksuu sinne überpitkän junan keskiosaan missä oli lipunmyyntivaunut ja ku pääsin sinne huomasin et siinä pienessä ilmotustauluhommassa luki et se pysähtyy vaan Järvenpäässä ja Hyvinkäällä, joten lähin turhautuneena käveleen takasi sen ison taulun luokse ja ku pääsin sinne siinä pienessä ilmotustauluhommassa joka on raiteen päässä ei enää lukenu et se pysähtyy vaan Järvenpääs ja Hyvinkääl ja siin sanottiin et se lähtee 16.45, joten lähin takas sinne lipunmyyntivaunujen luokse ja taas sinne päästyäni siinä ilmotustaulussa luki taad että se pyähtyy vaan Järvenpääs ja Hyvinkääl. Lähin sitte taas sinne toiseen päähän ja sitte kaikki rupes juokseen sinne junaan, joten päätin et ihan sama minne joudun en jaksa enää säätää tääl, joten menin sitte sinne junaan ja mu onneks se pysähty Keraval... Kiitos VR tästäkin kokemuksesta! -.-''

Hiukset masentaa, nenä on ihan tukossa ja päätä särkee. Huomenna pitäis kai kouluunki mennä. Jei!